torsdag 23 april 2009

Jag vill bo i en svamp

Valter och jag har hittat ett riktigt drömställe att leka på. Det går knappt att förklara men hela marken är fylld med typ stora vita svampar. Det går att krypa in i svamparna och man FÅR göra det. Och som om inte det var nog, man kan titta ut ur dessa drömlika gömställen genom små hål . Ah, det är liksom för bra för att vara sant. Jag kan inte med ord beskriva hur kul denna sagoplats är (det kan bero på att jag bara kan orden titta, pappa, bö, plö, brrr och diia)
Titta på bilderna så förstår ni själva.
Mamma ropar – En bild säger ju mer än tusen…aaahhh, sluta mamma, jag blir så trött på detta fotosnack, alltid detta rackarns fotosnack.




1 kommentar:

Frida sa...

Vad härliga bilderna blev. Älskar den första när valter tittar in och Tekla sitter där bak.