torsdag 16 april 2009

Ett på riktigt



Vi hade liksom redan firat min stora dag men så kom min riktiga födelsedag och så blev jag firad igen. Härligt.
Med en bra bok och ett gäng plättar med Bobsylt kan inte en födelsedag gå fel.



Jag fick en arg kyskåpsmagnet också. Han var SÅ sur alltså!
Jag försökte mjuka upp honom genom att lägga honom rakt på en av mina plättar, omsluten av härligt söt bobsylt. Tror ni han blev gladare då? Nej, han surade vidare så jag gav upp.
Han hade väl en dålig dag.

1 kommentar:

Mormor sa...

Nu förstår jag att pappa BoB-sylt håller på att få över dig på Bob -sidan.
Hm. Här krävs nog ett inlägg med
hemkokt sylt helt utan Bob.

Vänta bara tills vi ses.
Pappa är ju redan körd men det finns kanske en chans med dig. Kanske kan du komma ifrån Bob-träsket.
Din skummis på plätten blir inte glad förränn han får riktig sylt!

Mormran